+376 845986 Horari de Dilluns a Divendres de 10h a 14h i 16h a 20h.

GARANTIA VIRTUAL - implementació tècnica

REGLAMENT


GARANTIA3
Per activar GARANTIA3 el Client pot connectar-se al lloc www.garantia3.es/sp/activacion o pot omplir el document d'extensió de la garantia en totes les seves parts i enviar-ho juntament amb una còpia del comprovant i de la garantia original expedida pel productor, a través de correu certificat amb justificant de recepció a l'adreça que apareix en el certificat d'extensió dins de l'any d'adquisició del producte de consum electrònic, per un valor brut superior als 50,00 euros. Amb l'enviament de la GARANTIA3 *Business Company S.p.A. celebrarà en qualitat de contractant i per compte del client, un contracte de segur en el qual se li garanteix a aquest la durada de la garantia per reparar o substituir el bé, dins dels límits i les condicions generals prevists en el certificat, descrits en el lloc www.garantia3.es

SERVEI I DURADA
GARANTIA3 té com a finalitat perllongar el període de garantia des del primer endemà al venciment de la garantia legal establerta pel *DIR 1999/44 CE o de la garantia del productor i per un terme no major als 60 mesos des de la compra del ben. L'extensió de la garantia s'atorgarà de la mateixa manera i en els mateixos termes descrits en l'original de la garantia expedida pel productor en el moment en què s'adquireix el ben. La reparació d'un aparell dins del termini de vigència de la present extensió no podrà tenir un cost superior al previst en el cupó, equivalent a 500,00 / 1000,00 / 2000,00 / 5000,00 ? (segons el tipus de certificat triat). No estan inclosos en la garantia els danys i avaries exclosos pel productor en la garantia original, causats amb dol o culpa pel client, o deguts al desgast normal dels components. En el cas en què es comprovin aquests fets, *Business Company S.p.A. procedirà en forma immediata a notificar al Client una estimació de costos per a la reparació eventual. Per a la reparació del ben no està contemplada franquícia alguna a càrrec del Client.

MODALITAT DE SUBMINISTRAMENT
Durant la vigència de la garantia legal expedida del productor i/o el distribuïdor, *Business Company S.P.A. subministrarà als clients serveis informatius d'ajuda sobre l'ús correcte de la garantia atorgada del productor. Des de l'endemà al venciment de la garantia legal, el Client podrà reparar el ben avariat sense cost addicional utilitzant GARANTIA3. Si el ben no es pot reparar o la mateixa resulta molt onerosa, el Client podrà obtenir la substitució del producte o el reintegrament del preu de la compra del bé, deduint per cada any un percentatge del 10% sobre el valor.

OBLIGACIONS DEL CLIENT
En presentar-se el dany, i conforme als termes de la garantia legal, el Client haurà de posar-se en contacte amb el nombre gratuït 900 838033 (de dilluns a divendres de les 10:00 a les 17:00) i comunicar les seves dades personals, així com les dades de la GARANTIA3, o connectar-se al lloc www.garantia3.es/sp/contactos o escriure un email a la següent adreça: asistencia@garantia3.es . El servei al Client GARANTIA3 procedirà a comprovar les dades de l'extensió de la garantia i comunicarà al client les maneres i termes que ha de seguir per a la reparació del ben.
 
Este sitio web utiliza cookies. Al continuar navegando en este sitio, usted acepta el uso de cookies. Más información sobre activación de cookies
x