+376 845986 Horari de Dilluns a Divendres de 10h a 14h i 16h a 20h.

PREGUNTAS MÉS FREQÜENTS


Com és la despesa ocasionada en realitzar una compra per contra reemborso o targeta de crèdit i per què haig de pagar aquesta despesa? Quin és el mètode de pagament que no genera cap despesa?
La despesa per realitzar una compra utilitzant el mitjà de pagament targeta de crèdit o a través de *PayPal és d'un 1%. En el cas de pagar amb targeta, els bancs cobren una comissió per utilitzar aquest mètode de pagament. En el cas de pagar a través de *PayPal ocorre el mateix. El mètode més econòmic per a vostè és ingressar els diners per finestreta en qualsevol dels bancs on disposem d'un compte habilitat per a això, aquesta forma de pagament no genera cap despesa a ningú.

He intentat pagar amb Targeta de Crèdit i no he pogut realitzar la compra per què m'han denegat la transacció. Em pot indicar per què?
Aquest cas és molt freqüent, vostè ha d'estar adherit al sistema de pagament segur mitjançant targeta de crèdit, la nostra empresa utilitza aquest sistema segur de pagament per evitar el frau sobre l'ús de targetes alienes, ha de contactar amb la seva entitat bancària i sol·licitar registrar-se en el sistema de pagament segur per comprar per Internet i realitzar de nou la compra, és totalment gratis i molt aconsellable per als usuaris que utilitzen aquest mitjà de pagament, també pot adherir-se durant el procés de compra, en aquest cas haurà de clicar l'opció d'acceptar quan l'hi sol·liciti la web.

He intentat pagar a través de *PayPal i no he pogut realitzar la compra per què m'han denegat la transacció. Em pot indicar per què?
De vegades *PayPal, en el moment de realitzar el cobrament contra la font de fons que vostè té triada en el seu compte *PayPal, rep des de l'entitat emissora d'aquesta font de fons un missatge d'error que impedeix el càrrec. Això pot ser a causa que vostè ha superat el límit de crèdit permès per l'entitat emissora, no té fons suficients… Si té diverses fonts de fons associades al seu compte *PayPal provi amb una alternativa o anyada altra per realitzar el pagament.

Quin és el termini de lliurament d'un producte? Si la comanda no m'arriba, quant temps haig d'esperar abans d'efectuar una reclamació?
Tots els nostres productes disposen de la data de lliurament en la fitxa de producte, 24h és el termini habitual, en aquest cas tingui en compte que si paga per transferència o ingrés en compte, la seva comanda es retardarà 24h més a causa del valor que el banc utilitza per aquests mitjans de pagament que és de 24h, en aquest cas la seva comanda trigarà 48/72h a arribar al seu domicili després d'efectuar la transferència, ingrés en compte o enviament del gir. En el cas de Targeta de crèdit el lliurament és en 24/48h màxim.
No obstant això verifiqui la data de lliurament del producte abans de realitzar la comanda, aquest es troba en la mateixa fitxa del producte i també en el carret de compra.
El temps que ha d'esperar és de 4/5 dies per realitzar una reclamació, també pot cridar al nostre departament d'atenció al client al 935 456 777 indicant el nombre de comanda i el seu nom complet per realitzar qualsevol consulta sobre el lliurament de la seva comanda.

Quina garantia tenen els productes? Disposo d'un temps de prova inicial? La garantia ve segellada? La factura l'envia juntament amb el paquet?
La Garantia dels productes és Internacional Europea de dos anys segons llei vigent en garanties sobre béns de consum, la garantia la segellem en enviar la seva comanda, la factura també va inclosa en el paquet segellada i signada. Oferim 7 dies de garantia inicial a explicar de la data de recepció de la comanda per provar si el funcionament del producte és correcte. Si en aquest període de temps el producte presenta un mal funcionament o defecte de fàbrica la nostra empresa s'encarrega de la recollida, substitució del producte per un altre nou sense cap despesa al seu càrrec.

Si el paquet arriba copejat, obert, mullat què haig de fer?
Immediatament cridar al nostre departament d'atenció al client 935 456 777 i explicar el cas indicant el seu nom i nombre d'expedició, contactar-nos immediatament en l'opció de reclamació per correu electrònic, nosaltres tramitarem la recollida i la substitució immediata del producte sense cap tipus de càrrec. És molt important que l'adreça, el número de telèfon estiguin correctament registrades en la seva fitxa de client; si les dades de lliurament no són correctes l'empresa de transport no es fa càrrec de la devolució de les despeses d'enviament, també hem de demostrar que vostè o algú estava permanentment en l'adreça de lliurament el dia previst del lliurament.

Si efectuo el pagament d'una comanda i per qualsevol motiu (cancel·lació de comanda, retards, etc) quant temps triguen a retornar els diners?
La devolució de l'import d'una compra és immediata després que el client sol·liciti la devolució amb un termini màxim de 48h. La sol·licitud ha de realitzar-se per correu electrònic i es retornarà al mateix nom de persona o empresa i número de compte que va realitzar inicialment el pagament.

Este sitio web utiliza cookies. Al continuar navegando en este sitio, usted acepta el uso de cookies. Más información sobre activación de cookies
x