+376 845986 Horari de Dilluns a Divendres de 10h a 14h i 16h a 20h.

PostVenda 24h

Davant qualsevol contratemps que tingui vostè amb el producte adquirit, ja sigui un problema tècnic, ja sigui que el producte no compleix amb les seves expectatives, ja sigui la presència d'un trencament, cop, ratllada..etc, qualsevol situació anòmala ha de vostè notificar-nos-la a través del mòdul Servei Postvenda.
Per accedir al menú de servei Post-Venda, registri's amb el seu nombre d'usuari i contrasenya. 

Seleccioni "Les meves gestions amb el Servei *Post-Venda" dins del menú "El meu Compte"

Una vegada entri en el nostre Servei Postvenda en línia vostè podrà realitzar les 
següents gestions:


· Començarem per OBRIR NOVA INCIDÈNCIA
· Seguidament SELECCIONAREM UNA COMANDA i seguidament escollir l'article que presenta el problema.
· En un nou desplegable indicarem el motiu de contacte amb el nostre SERVEI POSTVENDA.
· Indiqui'ns ara l'estat o condició del producte.
· Quina acció hauríem de dur a terme?
· Si precisa o creu oportú enviar-nos dades utilitzi el camp INFORMACIÓ ADDICIONAL. De la mateixa manera té l'opció de fer-nos arribar fotos rellevants a l'incident en qüestió.
· Finalment premi ENVIAR SOL·LICITUD.
· Tot seguit rebrà un correu confirmant-li la recepció i el registre de la seva sol·licitud i dels diferents passos que anirem realitzant: avaluació, recollida si fos necessària i resolució.

Atentament
SERVEI POSTVENDA D'ANDORRAFREEMARKET

Este sitio web utiliza cookies. Al continuar navegando en este sitio, usted acepta el uso de cookies. Más información sobre activación de cookies
x